dilluns, 22 d’abril del 2013

CAMPUS 2013

Hola a totes i tots!

Aquest any hem canviat el blog del campus. Aquí us deixem el link dins del qual podreu fer les preinscripcions:


campus-patixou.blogspot.com

Qualsevol dubte envieu un correu a casal.patixou@gmail.com

1 comentari:

  1. Muy buenas tardes:
    Intento, a través de estiu-patixou.blogspot.com, apuntar a Nuria Campesino Alemany para dos semanas en Nivell bàsic del Curs de Perfeccionament, pero no me sale nada. El próximo viernes o a mi correo, si quieren, me dicen cómo hacerlo. Muchas gracias y buena semana
    Maite Alemany

    ResponElimina