CAMPUS D'ESTIU PATIXOU!
Vilafranca del Penedès
dilluns, 30 de juliol del 2012
BALL FINAL DEL CAMPUS D'ESTIU DE PATIXOU
Us esperem aquest setembre al PATIXOU, i si no el pròxim any al CASAL ¡
Que acabeu de tenir un bon estiu ¡¡
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada