Com ja sabeu demà comença el campus de patinatge del PATIXOU, recordeu que tots els dies heu de portar roba còmoda per poder fer esport, els patins, aigua i esmorzar per agafar energies a mig matí.
Recordeu que nosaltres ja serem al pavelló des de les 8:45.
En aquest blog anirem penjant les fotografies i informació de les activitats que farem durant les diferents setmanes.
Esperem que tingueu tantes ganes com nosaltres de començar, US HI ESPEREM PER DIVERTIR-NOS TOTS JUNTS!
Fins demà!
Marta, Anna i Laia, les monitores.