diumenge, 24 de juny del 2012

Comença el campus!

HOLA!

Com ja sabeu demà comença el campus de patinatge del PATIXOU, recordeu que tots els dies heu de portar roba còmoda per poder fer esport, els patins, aigua i esmorzar per agafar energies a mig matí. 

Recordeu que nosaltres ja serem al pavelló des de les 8:45.

En aquest blog anirem penjant les fotografies i informació de les activitats que farem durant les diferents setmanes.

Esperem que tingueu tantes ganes com nosaltres de començar, US HI ESPEREM PER DIVERTIR-NOS TOTS JUNTS!


Fins demà!


Marta, Anna i Laia, les monitores.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada